Menu

Wanneer reageren we op uw verzoek
We doen onze uiterste best om snel te reageren op uw transacties, schademeldingen, vragen en opmerkingen. Zowel als u ons belt als wanneer u ons een verzoek stuurt via deze website of bijvoorbeeld via e-mail of per post.
Hieronder vindt u een overzicht van de tijdslijnen die we proberen te halen. En mocht dat incidenteel niet mogelijk zijn, dan krijgt u uiteraard tijdig bericht van ons.

Uitkeringsverzoek algemene vragen en opmerkingen
We proberen al deze uitkeringsverzoeken, algemene vragen en klachten binnen 5 werkdagen af te handelen. Bij papieren documenten geldt dat vanaf de dag dat wij uw document hebben ontvangen.
Als er vervolgens ook weer iets op papier naar u verstuurd moet worden, dan gaat dat uiterlijk die 5e werkdag bij ons de deur uit.

Kies de communicatie die bij u past
Voor de communicatie met ons kunt naast gewone post ook kiezen voor digitale communicatie via het contactformulier op de website, e-mail, sms en telefoon.

Onze norm
Verwerking binnen 5 werkdagen voor alle vormen.

De reactie tijd van een betrokken partij kan de reactie termijn beïnvloeden.

Ontvangt u geen reactie, laat het ons dan weten?