Wanneer reageren we
Kies de communicatie die bij u past
U kunt naast post ook kiezen voor digitale communicatie via dit contactformulier, e-mail, sms en telefoon.
Wanneer reageren we op uw verzoek
We doen onze uiterste best om snel te reageren op uw transacties, schademeldingen, vragen en opmerkingen. Zowel als u ons belt als wanneer u ons een verzoek stuurt via deze website of bijvoorbeeld via e-mail of per post.
Hieronder vindt u een overzicht van de tijdslijnen die we proberen te halen. En mocht dat incidenteel niet mogelijk zijn, dan krijgt u uiteraard tijdig bericht van ons.
Uitkeringsverzoek algemene vragen en opmerkingen
We proberen om op alle uitkeringsverzoeken, algemene vragen en klachten binnen 5 werkdagen te reageren. Bij papieren documenten geldt dat vanaf de dag dat wij uw document hebben ontvangen.
Als er vervolgens ook weer iets op papier naar u verstuurd moet worden, dan gaat dat uiterlijk die 5e werkdag bij ons de deur uit.
Onze norm
De norm voor reactie, is dat wij reageren binnen 5 werkdagen voor alle vormen. De reactietijd kan beïnvloed worden door betrokken (tegen)partijen en complexiteit van de correspondentie.
Ontvangt u geen reactie, laat het ons dan weten!
De kwaliteit van uw product wordt vaak pas duidelijk nadat u schade heeft geleden, daarom is het belangrijk u uitgebreid te laten informeren. Daarvoor bent u bij Blaak als onafhankelijke vakspecialist aan het juiste adres.
Heeft u vragen en/of opmerkingen dan horen wij dat natuurlijk graag van u.
Kantoor Wijchen
Telefoon: 024 366 0000
Noodnummer: 06-27035631
E-mail: info[@]blaak.nl
Kantoor Zetten
Telefoon: 0488-422221
Noodnummer: 0610823822
E-mail: zetten[@]blaak.nl
Contactformulier
-
Heumenseweg 3, 6603 CW Wijchen
-
024 366 0000
-
8:30 uur - 17:00 uur
-
Wilhelminaplein 2,
-
0488 42 22 21
-
8:30 uur - 17:00 uur