024 366 0000
info@blaak.nl

Compliment of klacht

Blaak > Compliment of klacht

Compliment of klacht

Compliment?

Uiteraard vinden wij het ook erg fijn om te horen wanneer u wel tevreden bent over onze dienstverlening!

Of wanneer u ons, of een medewerker in het bijzonder, een compliment wilt geven. Op onze pagina klanten vertellen krijgt uw compliment dan zelfs een mooi plekje.

Klacht over Blaak Verzekeringen: 

Als klant van Blaak Verzekeringen mag u vertrouwen op een uitstekende dienstverlening. Er kunnen zich echter omstandigheden voordoen waarbij uw vertrouwen in ons een deuk oploopt.

U bent bijvoorbeeld ontevreden over de manier waarop wij uw belangen hebben behartigd. Wij stellen het in dat geval op prijs wanneer u uw ongenoegen aan ons kenbaar maakt. Alleen dan kunnen wij proberen het onderling vertrouwen weer te herstellen en te versterken, zodat we in de toekomst uw belangen optimaal kunnen blijven behartigen.

Met deze doelstelling heeft Blaak Verzekeringen een klachtenprocedure opgesteld. Deze procedure draagt zorg voor een juiste afhandeling van klachten die betrekking hebben op Blaak Verzekeringen of één van haar medewerkers en geeft aan wat betrokkenen van elkaar mogen verwachten en binnen welke termijn.

Hieronder vindt u de klachtenprocedure in PDF formaat.

Bel mij terug formulier