024 366 0000
info@blaak.nl

Contact

Contact

De kwaliteit van uw product wordt vaak pas duidelijk nadat u schade heeft geleden, daarom is het belangrijk u uitgebreid te laten informeren. Daarvoor bent u bij Blaak als onafhankelijke vakspecialist aan het juiste adres.

Heeft u vragen en/of opmerkingen dan horen wij dat natuurlijk graag van u.

Kantoor Wijchen

Telefoon: 024 366 0000
Noodnummer: 06-27035631
E-mail: info@blaak.nl

Kantoor Zetten

Telefoon: 0488-422221
Noodnummer: 0610823822
E-mail: zetten@blaak.nl

Of vul het formulier hieronder in. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Kies de communicatie die bij u past
U kunt naast post ook kiezen voor digitale communicatie via dit contactformulier, e-mail, sms en telefoon.

Digitale communicatie via Postex
Wij werken al enige tijd samen met Postex. Zij verzorgt de verzending van onze post en e-mailberichten. Zo denken wij aan het milieu en werken we tegelijkertijd efficiënter.

U heeft van ons hierover een mailing ontvangen of ontvangt deze binnenkort. Het enige wat u hoeft te doen is uw e-mailadres te controleren. Gebruikt u liever een ander e-mailadres? Geef deze dan aan ons door. Zo gaan we samen naar een veilige en digitale toekomst.

Wanneer reageren we op uw verzoek
We doen onze uiterste best om snel te reageren op uw transacties, schademeldingen, vragen en opmerkingen. Zowel als u ons belt als wanneer u ons een verzoek stuurt via deze website of bijvoorbeeld via e-mail of per post.
Hieronder vindt u een overzicht van de tijdslijnen die we proberen te halen. En mocht dat incidenteel niet mogelijk zijn, dan krijgt u uiteraard tijdig bericht van ons.

Uitkeringsverzoek algemene vragen en opmerkingen
We proberen om op alle uitkeringsverzoeken, algemene vragen en klachten binnen 5 werkdagen te reageren. Bij papieren documenten geldt dat vanaf de dag dat wij uw document hebben ontvangen.
Als er vervolgens ook weer iets op papier naar u verstuurd moet worden, dan gaat dat uiterlijk die 5e werkdag bij ons de deur uit.

Onze norm
De norm voor reactie, is dat wij reageren binnen 5 werkdagen voor alle vormen. De reactietijd kan beïnvloed worden door betrokken (tegen)partijen en complexiteit van de correspondentie.

Ontvangt u geen reactie, laat het ons dan weten!

100% tevredenheidsgarantie
Wij komen op voor uw belang. Niet 100% tevreden over ons? Dan mag u onze vergoeding, voor uw serviceovereenkomst van het afgelopen jaar, zelf bepalen.

Contactformulier