Kies de communicatie die bij u past
U kunt naast post ook kiezen voor digitale communicatie via dit contactformulier, e-mail, sms en telefoon.
Wanneer reageren we op uw verzoek
We doen onze uiterste best om snel te reageren op uw transacties, schademeldingen, vragen en opmerkingen. Zowel als u ons belt als wanneer u ons een verzoek stuurt via deze website of bijvoorbeeld via e-mail of per post.
Hieronder vindt u een overzicht van de tijdslijnen die we proberen te halen. En mocht dat incidenteel niet mogelijk zijn, dan krijgt u uiteraard tijdig bericht van ons.
Uitkeringsverzoek algemene vragen en opmerkingen
We proberen om op alle uitkeringsverzoeken, algemene vragen en klachten binnen 5 werkdagen te reageren. Bij papieren documenten geldt dat vanaf de dag dat wij uw document hebben ontvangen.
Als er vervolgens ook weer iets op papier naar u verstuurd moet worden, dan gaat dat uiterlijk die 5e werkdag bij ons de deur uit.
Onze norm
De norm voor reactie, is dat wij reageren binnen 5 werkdagen voor alle vormen. De reactietijd kan beïnvloed worden door betrokken (tegen)partijen en complexiteit van de correspondentie.
Ontvangt u geen reactie, laat het ons dan weten!